אשקלון כוונציה: בית החולים 'ברזילי' הוצף, כביש קרס

ארי וידר | צילומים דוברות המשטרה, עיריית אשקלון ורדיו דרום 101.5 No Comments on אשקלון כוונציה: בית החולים 'ברזילי' הוצף, כביש קרס
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

זקני אשקלון לא זוכרים כזאת:  העיר אשקלון חווה מהביקור שיטפונות אדירים בעקבות גשמים עזים שירדו שם בשעות הבוקר. בעקבות מזג האוויר נפער בור ענק בכביש בעיר ובית החולים ברזילי הוצף.

ההצפות היו כמעט בכול שטחי ואגפי בית החולים. למרות זאת מציינים בבית החולים את הנס שאין פגיעה בנפש וכול המכשור החיוני להצלת חיים פועל.

צילום רדיו דרום

בבית החולים הוקם מטה חירום,  הפועל בתיאום עם משרד הבריאות ומד"א והפעילות הבלתי דחופה הופסקה. בשלב זה מטפלים בהצפות, בעיקר במבנים החיוניים לפעילות הדחופה והכוונה היא לחזור לפעילות רגילה בהדרגה ומהר ככול שניתן.

כביש קרס

בנוסף לכך נראה רחוב בן יהודה באשקלון כמו ונציה, אולם ללא היופי. רכבים הוצפו עד גגותיהם, אנשי השיטור הימי ואנשי החילוץ וההצלה פועלים כעת על מנת להשליט את הסדר ולמנוע נפגעים בנפש.

מהמשטרה נמסר כי "כוחות של משטרת אשקלון בסיוע שוטרי מרחב לכיש ויחידת השיטור הימי של מרחב לכיש עוסקים ביחד עם גורמי ההצלה והרשות המקומית בפעילות אינטנסיבית ע״מ לוודא כי אין לכודים או נפגעים במוקדי ההצפות.
השוטרים נכנסים לתוך המים ובודקים רכבים שהוצפו ונתקעו. בתוך כך חילצו הכוחות מספר אזרחים שנתקעו".

6622423396799640360no



0 תגובות